AVON

czwartek, 29 marca 2012

Mleczka do ciała by Sephora ♥


Dziś parę słów o mazidełkach do ciała :)
Niestety nie należę do osób, które codziennie smarują się balsamami. Nie jestem właścicielką suchej skóry, która domaga się codziennego porządnego nawilżenia dlatego tak się rozleniwiłam.
Jeśli już używam balsamu lub mleczka to po to by rozkoszować się jego zapachem dlatego przy wyborze mazidła zapach to dla mnie najważniejsze kryterium.
Pewnie już domyślacie się za co lubię mleczka Sephory :) 
Obecnie w ofercie jest 14 zapachów. Ja posiadam 4:
 
Mleko kokosowe
Waniliowe creme brulee
Czekoladowa pralina
Biała pralina (edycja limitowana)

Produkt ten fajnie nawilża i szybko się wchłania co dla mnie jest dużym plusem bo nie lubię się wysmarować a potem lepić się pół dnia ( szczególnie w ciepłe dni - koszmar).
Z czterech zapachów które posiadam moim ulubieńcem jest biała pralina. Zapach jest boski, niechemiczny ( zresztą wszystkie mleczka z Sephory, które mam nie pachną jakby w składzie było pół tablicy Mendelejewa). Jednak jest coś co nie pozwala mi na używanie tego mleczka zbyt często - brokat.

Tak, wiem że w składzie są parabeny ale to mnie nie powstrzymuje :)

Wiele dziewczyn skarży się że konsystencja jest zbyt wodnista. 
Nie rozumiem tego bo przecież jest to ''mleczko''. 
Jeśli komuś zależy na bardziej treściwym mazidle to polecam balsamy albo jeszcze lepiej - masła :).
Mi tymi produktami Sephora zrobiła dobrze :) i wam też je polecam jeśli szukacie w produktach pielęgnacyjnych tego sama co ja.

Cena 28 zł za 150ml

Pozdrawiam
Carla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...