AVON

piątek, 14 września 2012

Wrześniowy Glossybox: pielęgnacja o dyskusyjnej ekskluzywności




Po szumnych zapowiedziach o 4 wariantach pudełka z niecierpliwością czekałam na kuriera.
Trafi mi się szminka, lakier czy cień? A co dostaną inni? Zastanawiałam się.

Po otwarciu różowego boxa i przejrzeniu zawartości wydałam tylko z siebie westchnienie zawodu.
Sama pielęgnacja o mocno dyskusyjnej ekskluzywności. Co więcej pudełka różnią się tylko rodzajem produktu z NUXE. Biorąc pod uwagę ich wcześniejsze przechwałki na fejsie, Glossybox się ośmieszył ale nie mój cyrk, nie moje małpy niech robią tak dalej :)

Po ochłonięciu i dokładnym przeanalizowaniu każdego produktu stwierdziłam że każdy z tych kosmetyków jest zgodny z tym co zaznaczyłam w swoim profilu piękna a więc wszystko prędzej czy później zużyję. Jest to duży plus, cieszę się że profile  (a przynajmniej mój) zostały wreszcie ogarnięte.


1. BATH & BODY WORKS Balsam do ciała Pink Chiffon



2. Figs & Rouge Organiczny balsam do ust Mięta i Drzewo Herbaciane (Peppermint & Tea tree balm)

Uwielbiam takie retro opakowania chociaż w przypadku balsamu do ust preferuję tubkę lub sztyft.


03. NUXE Crème Fraîche® de Beauté Light - 24-godzinna emulsja nawilżająca o 24-godzinnym działaniu kojącym Skóra wrażliwa - Mieszana



4. Phyto PHYTOBAUME BLASK - ekspresowa odżywka utrwalająca kolor



5. Yoskine Mikrodermabrazja - Peeling Szafirowy Przeciwzmarszczkowy




Najbardziej cieszę się z kremu Nuxe i balsamu do ust, amerykański różowy balsam też nie jest zły. Mam jednak nadzieję że Yoskine to będzie tylko Glossyboxowy epizod gdyż nie lubię płacić za gratisy.

A jak wasze wrażenia? 
Zamawiacie jakieś inne beauty boxy ?  

Carla

3 komentarze:

  1. Nigdy nie zamówiłam żadnego boxa, ale sama idea jest dość fajna. Ciekawi mnie ten peeling szafirowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy glossybox ,ten peeling z Daxa może być fajny,pozdr;

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem Nuxe jest super, peeling też:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...