AVON

środa, 5 września 2012

Pomarańczowa czerwień czyli Miss Sporty 053 Watch Out!


Cześć robaczki :) Dziś przychodzę do was z kilkoma słowami na temat pomadki od Miss Sporty w odcieniu 053 Watch Out!

Czerwoną szminką maluję się na co dzień więc zebrałam już małą  kolekcję takich pomadek. Brakowało mi jednak w tym zbiorze szminki której czerwony kolor wchodziłby w pomarańcz.
Kilka dni temu znalazłam w końcu upragniony kolor w szafie Miss Sporty co nie ukrywam mnie zaskoczyło gdyż ta marka kojarzy mi się z nastoletnimi czasami i niewygórowanej jakości kosmetykami.


Szminka jest bardzo dobrze napigmentowana i bardzo kremowa dlatego trzeba uważać przy nakładaniu  by się nie rozmazała. Te trudności przy malowaniu to właściwie jedyny zarzut jaki mam.
Pomadka ma przyjemny owocowy zapach (arbuz, melon? ) no i ten przepiękny kolor... :)


Szminka długo pozostaje na ustach i równomiernie się ściera. Gdy już zejdzie, pigment jeszcze trzyma się na ustach.
Kosmetyk nie wysusza ust, nie wchodzi w załamania i nie podkreśla skórek.

Jestem bardzo zadowolona z zakupu zwłaszcza że nie wydałam majątku a jedynie 8,99 PLN.

Moja recenzja dotyczy tylko tego odcienia. Jeśli chodzi o inne kolory to może być różnie.

Produkt jest przydatny do użycia przez 30 miesięcy od otwarcia.





A wy jakie kolory na ustach najczęściej nosicie? Czerwienie, róże a może odcienie nude? :)

Carla

7 komentarzy:

  1. Mam ją od zeszłej zimy i jest niesamowita :) Uwielbiam ją, jedna z niewielu szminek którą praktycznie cały czas noszę na ustach :D No i ogólnie stawiam zdecydowanie na kolor, nie lubię "nudów" :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, mi takie niestety nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  3. śweitny kolor, cudowna czerwień !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor :) ale uważaj, żeby nie wyjechać poza kontur usta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj malowałam się bez konturówki, właśnie rozprowadzanie się tej szminki jest jej minusem :)

      Usuń
  5. Piękne usta,ja tylko jasne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie takiego koloru szukałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...