niedziela, 10 maja 2015

ZAKUPY: Rossmann -49% NATURA - 40%

Koniec kwietnia i początek maja upłynęły pod znakiem promocji w drogeriach. Można było po atrakcyjnej cenie zrobić zapasy ulubionych kosmetyków i przetestować nowości.
Ja najbardziej poszalałam w pierwszym tygodniu promocji w Rosmannie (róże i rozświetlacze to moja słabość :) ). 

Oto moje zakupy:

* Max Factor, róże Creme Puff Blush w odcieniu 15 Seductive Pink i 25 Alluring Rose

Wiele dobrego słyszałam o tych różach, faktycznie sprawdzają się świetnie. Gdyby nie moja kolekcja róży, kupiłabym wszystkie odcienie.



* Lovely, wypiekany puder rozświetlający Lights On Me





* Lovely, rozświetlacze do twarzy o ciepłym odcieniu Gold i chłodnym Silver
* Wibo, rozświetlacz Diamond Illuminator

Za ok. 5 zł za sztukę zal było nie wypróbować :)




* Max Factor, tusz do rzęs 2000 Calorie
* Lovely, tusz do rzęs Curling Pump Up Mascara


I to tyle jeśli chodzi o Rossmann. Z promocji na lakiery i produkty do ust nie skorzystałam w ogóle (rozsądek zwyciężył chociaż w tym przypadku).

W Naturze zdecydowałam się na:

* KOBO, matowy, brązujący puder w kamieniu 308 Sahara Sand (jaśniejszy odcień)
* Catrice, matowy cień do powiek Velvet Matt 020 Pink-Up Girls
* Catrice, róż Illuminating Blush 010 I Am Nuts About You



Bardzo lubię drogeryjne kosmetyki i zawsze chętnie korzystam z promocji. Mam nadzieję że wszystkie zakupione cukiereczki okażą się ulubieńcami.

Karola

2 komentarze:

  1. Urang nyadiakeun ubar pikeun pengobatan sagala rupa masalah kaséhatan, ku make ubar anu geus disadiakeun jeung sisikian bisa cageur kasakit lengkep.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...