AVON

niedziela, 27 kwietnia 2014

Hean: cienie do powiek High Definition 512, 831, 835

512, 835, 831

Bohaterami dzisiejszego wpisu będą trzy cudeńka, które udało mi się wyhaczyć w sklepie internetowym Hean. Kupiłam je na próbę ale na tym trio pewnie się nie skończy :)
Moje odcienie to:

512 - cień typu rose gold czyli mieszanka różu i złota
831 - piękny, metaliczny szmaragd
835 - trudny do zdefiniowania odcień, brąz zmieszany z kolorem bakłażanowym z fioletowo-różową poświatą

Cienie są bardzo dobrej jakości, mocno napigmentowane. Dobrze mi się z nimi pracuje: łatwo się blendują i trzymają się na powiekach cały dzień (używam bazy). Wad nie stwierdziłam. Koszt jednego wkładu to 7,99 zł czyli żal nie brać :)





Są to pierwsze kosmetyki marki Hean, z którymi mam styczność - mam ochotę na więcej :) Jakie produkty tej firmy polecacie?


Carla xxx

5 komentarzy:

  1. Nooooo, ten szmaragd przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory! Ja polecam bazę pod cienie z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ładny ten brąz. Nigdy nie spotkałam się z produktami tej marki, trzeba będzie poszukać i czegoś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka super masz tego bloga. Mnie zajmuje projektowanie stron mobilnych i szukam sobie fajnych szablonów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...