AVON

piątek, 22 lutego 2013

Fuksjowo: Rimmel Lasting Finish Lipstick By Kate Moss #20


Fuksja czyli ładna nazwa wściekłego różu w końcu zagościła wśród moich pomadek. Jestem absolutnie zakochana w tej szmince i w efekcie jaki daje na ustach. Aparat trochę 'zjadł' jej intensywność ale możecie mi wierzyć, że zwraca uwagę. Z daleka :)


 
Pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana, wystarczy jedno pociągnięcie by uzyskać pożądany kolor. Łatwo się rozprowadza i nie podkreśla tego co nie trzeba a przy tym ładnie pachnie. Nie mam także zastrzeżeń co do trwałości, szminki Rimmela trzymają się u mnie kilka godzin dlatego właśnie wśród nich szukałam mojej fuksji. Prawdopodobieństwo że się zawiodę było małe :)
Cena: ok 17 PLN


Nosicie odważne kolory na ustach ? Ja nie stronię od nich nawet za dnia :)

Carla

15 komentarzy:

  1. kolor cudo ♥ robię pod nią podchody już od dawna ale obawiam się czy kolor będzie mi pasować :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny kolor z p2, ale na ustch moja chyba jest intensywniejsza, albo po prostu delikatniej nałożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity kolor- marzę o takiej szmince, ale nie mam na nią odwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. przez takie posty mam ochotę zaopatrzyć się w coś szalonego ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mam oporów żeby nosić intensywne odcienie pomadek w dzień :). Z serii kate rimmela mam dwie i również je sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się kolor fuksji, ale jest zbyt chłodny do mojego typu urody. natomiast jak zobaczę taką szminkę na kimś, może to dziwne, ale poprawia mi humor taki ostry kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam pomadki od Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor jednak ja nie jestem na tyle odważna ... :( Mam jedną świetną, czerwoną szminkę. Ona czeka aż jej użyję na jakąś okazję ... i tak czeka i czeka... Może kiedyś się odważę. Próbowałam oczywiście w domu. Wszyscy zachwyceni ale ja nie czuje się dobrze. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor - uwielbiam takie nasycone róże.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś zakupiłam dwie przecudowne pomadki, jedna to wściekły róż, a druga to dająca po oczach fuksja, kocham ten kolor na paznokciach jak i na ustach, zastanawiałam się nad właśnie tą rimmela, ale wybór padł na inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przepadam za takimi odcieniami na ustach :) Zdradź które pomadki wybrałaś dla siebie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...