AVON

środa, 20 lutego 2013

NOTD: L'Oreal Color Riche Le Vernis 102 Macaron Noisette


Spośród wszystkich ociekających luksusem produktów z lutowego Glossybox najbardziej przypadł mi do gustu lakier L'Oreal Color Riche Le Vernis w odcieniu 102 Macaron Noisette. Nigdy nie miałam lakieru z tej serii wiec od razu wzięłam się za testowanie.
Trafił mi się piękny odcień nude , bardzo w moim guście: beż z domieszką brzoskwini z subtelnym shimmerem.




Słowo od producenta:

Lakier o żelowej formule w 32 olśniewających kolorach.
Pigmenty – delikatnie rozproszone w formule sprawiają, iż intensywność odcienia nabiera unikalnego charakteru.
Polimery – poprawiają przyleganie lakieru do płytki paznokcia, zwiększając jego trwałość.
Krystaliczne żywice akrylowe – nadają czysty, intensywny kolor i blask.
Płynny żel (LIQUID GEL) – składniki połączone w bazę płynnego żelu, który ułatwia równomierne rozprowadzanie lakieru.
Pędzelek chroniony 3. patentami. Precyzyjna aplikacja.Idealna warstwa lakieru na powierzchni paznokcia.Zaokrąglony, płaski, a jednocześnie rozszerzony kształt, gwarantuje kontrolę nad rozprowadzaniem lakieru.

skórki... T_T

skórki... T_T

Słowo ode mnie:

Opakowanie: klasyczna, elegancka buteleczka

Trwałość: po 6 dniach pojawił się pierwszy odprysk (nie użyłam bazy)

Krycie: Po nałożeniu dwóch warstw wciąż lekko przebijają paznokcie, trzeciej już nie nakładałam ale podejrzewam że właśnie tyle potrzeba to całkowitego krycia.

Pędzelek: bardzo wygodny, lakier nałożyłam bez problemu - bez smug i innych atrakcji

Lakier szybko schnie więc możemy bez obaw pomalować paznokcie krótko przed wyjściem. 

Cena: 20PLN/5ml 


Lakier bardzo mi się spodobał, idealny kolor do pracy :) Regularnie zacznę go używać na wiosnę gdy moja skóra złapie trochę słońca, obecnie na moich bladych dłoniach kosmetyk ten daje efekt aż nazbyt 'nude' :))) 

Carla

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...