AVON

środa, 7 listopada 2012

Glossybox Listopad 2012


Moja wersja pudełka:



1. CASHMERE - utrwalająca baza pod cienie pełny produkt




2. CHLOE - woda perfumowana Chloe miniaturka 5 ml




3. GLYSKINCARE - krem pod oczy pełny produkt



4. HAPPYMORE SKIN CARE - HappyMore BB 5 ml



5. LIERAC - Rozświetlające serum do twarzy 8 ml


Nie będę udawać że jestem bardzo zadowolona z listopadowej zawartości pudełka. Szkoda że nie można zaznaczyć w swoim profilu że nie chce się otrzymywać produktów od DAX Cosmetics :)))
Mam nadzieję, że trafiła wam się lepsza wersja.

Carla

8 komentarzy:

  1. świetna buteleczka Chloe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię DAX Cosmetics ale Glossy miało być ekskluzywne ;D
    poza tym źle nie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie o brak ekskluzywności z DAXEM mi chodziło ;)

      Usuń
  3. Moje pudełko wygląda trochę inaczej (http://malrosa.blogspot.com/2012/11/glossybox-listopad.html), nie mam kremu BB i mam inny krem pod oczy. Z Twojej wersji wzięłabym właśnie ten kremik BB, zamiast swojego żelu do skórek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jesteś świeżą subskrybentką GB dlatego dostałaś krem Clinique z jednego poprzednich pudełek :)

      Usuń
    2. Dokładnie, dopiero moje drugie pudełko :) Ale cieszę się z tego kremu, bo chciałam go juź dawno temu wypróbować ;) ciekawa jestem jak się sprawdzi ten, który Ty masz w swoim pudełku :)

      Usuń
    3. Mój będzie musiał poczekać w kolejce.

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa bazy ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...