AVON

czwartek, 6 września 2012

NOTD: nude posypany confetti


Hej :) Dziś szybki post z moimi pazurami. 
Jak widać na załączonym obrazku zwykłego nudziaka postanowiłam podkręcić szczyptą confetti.

Oba lakiery jakie użyłam są z Essence:

- nude glam 04 - iced latte
- special effect! topper 02 circus confetti

Nie do końca wyszło tak jak bym chciała, niestety topper nie chciał dziś ze mną współpracować. Mimo to jestem z obu lakierów zadowolona. Ten z serii nude glam jest mocno kryjący i dobrze się rozprowadza zaś drugim, przy odrobinie fantazji, można stworzyć cuda na paznokciach.






Carla

9 komentarzy:

  1. fajny efekt, tez takie lubię robic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie- takie delikatne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne- takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same lakiery :) Niestety ten z brokatem bardzo ciężko się ściera i drugi raz już go nie zakupię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrym rozwiązaniem jest użycie bazy typu peel off :)

      Usuń
  5. Mam ten lakier ze specjalnym efektem w kolorze fioletowym,ciężko sie go zmywa ale efekt jest fajny;

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie to się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nice nails!

    xoxo milla
    http://blondhairpinkheart.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...