AVON

środa, 15 sierpnia 2012

Kolorówka na wakacjach


W czasie ciepłych wakacyjnych dni rezygnuję z pełnego makijażu jednak nad morze zabrałam swój kolorówkowy żelazny zestaw :)

Oczy:

- czarny eyeliner Pierre Rene
- granatowy eyeliner Catrice ( mam go od tygodnia i jestem jak narazie nim zachwycona)
- cień w kremie Essence



Policzki:

- 050 Apricot Smoothie, Catrice
- róż z edycji limitowanej Revoltaire, Catrice



Usta:

Tu znów króluje Catrice ,niezamierzenie naprawdę ;)
- pomadka 010 i 050
- pomadko - błyszczyk 211, Celia




Twarz:

- podkład Superbalanced Clinique


Rzęsy:
Tylko delikatnie podkreślone więc wystarczy mi do tego tusz z MySecret kupiony za 8 PLN

Napis nie wytrzymał próby czasu
I to moja wyjazdowa kolorówka. Dla jednych to dużo, dla innych mało a dla mnie w sam raz :)

A na koniec bonus:


Tu gdzie jestem pogoda cały czas dopisuje. Zdążyłam już uzyskać satysfakcjonujący mnie odcień opalenizny :)

Carla

11 komentarzy:

  1. wszystkie produkty są mega :D
    mam też ten cień w kremie i jestem zakochana, szybka aplikacja i zawsze oczko jest ładnie rozświetlone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, lubię kosmetyki w plenerze XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te pomadki z catrice! A jak z tym eyelinerem z pierr rene? Spisuje się ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner z Pierre Rene jest moim KWC: łatwo się nim maluje kreski i jest bardzo trwały :)

      Usuń
    2. a malujesz tym dołączonym pędzelkiem? czy jakimś innym?

      Usuń
  4. Revoltaire mam i ja! No nie, nad morzem pogoda Ci dopisuje?? A gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki Catrice są świetne. Dużo uśmiechu i słoneczka na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...