AVON

wtorek, 30 kwietnia 2013

Nowości w mojej kosmetyczce czyli haul

Ostatnio trochę się u mnie dzieje i nie mam głowy na blogowanie ale udało mi się wygospodarować trochę czasu by zrobić mały update mojej kosmetyczki. Nie ukrywam że większość produktów kupiłam pod wpływem chwili jednak wszystkie się na pewno przydadzą ;)



* AA, Nawilżający płyn micelarny ok. 11 PLN
 Kupiłam bo na gwałt potrzebowałam micela a do Biedronki było mi nie po drodze :)

* Bielenda, krem do depilacji do skóry wrażliwej ok. 8 PLN
 Słyszałam wiele dobrego o tych produktach więc z ciekawością przetestuję.


* Perfecta, fluid kryjący 16,90 PLN
Poszukiwań podkładu idealnego ciąg dalszy, jak na razie jestem bardzo zadowolona.


* Delia, korektor ok. 12 PLN
Wahałam się między korektorem a zieloną bazą pod makijaż również z Delii. Wybrałam korektor gdyż bałam się że baza mogłaby mnie zapchać.


 
* Sephora, serum oczyszczające pory 19,90 PLN ( przecenione z ok 60 PLN)  
Nie wiem czy z moim nosem wyglądającym jak truskawka da się cokolwiek zrobić ale trzeba próbować :D 


* MUA, paletka cieni metalicznych 9,99 PLN
O marce MUA było ostatnio głośno, wiele dziewczyn chwali ich produkty dlatego gdy w Pepco natknęłam się na tę paletkę od razu trafiła do koszyka.


Perfecta, maski do stóp, dłoni i twarzy ok. 2 PLN/szt.
W Lidlu natknęłam się na szafę z kosmetykami Perfecta i Soraya w okazyjnych cenach. Skusiłam się jedynie na maseczki.

Carla

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie też ale nie spodziewam się po nim cudów :D

      Usuń
  2. mam ten krem z Bielendy, bardzo lubię i u mnie się sprawdza :) Ciekawi mnie ten fluid z Perfecty. Jak przetestujesz to czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem baaardzo ciekawa jak spraawdza się perfecta! ja po wielu bojach chyba znalazłam 'swój podkład'. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O te duety z Perfecty nie rzuciły mi się w oczy jak byłam w Lidlu ;/
    Muszę się tam udać ponownie bo te peelingi do stóp i do rąk mnie ciekawią :D
    A cienie MUA są śliczne - na powiekach będą się z pewnością rewelacyjnie prezentować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku też się nie rzuciły ale w końcu dosłownie na nie wpadłam :)
      Cienie MUA dziś będę miała okazję przetestować.

      Usuń
  5. Jak balsam i fluid?? :D proszę o recenzję, chociażby krótką.... sIs

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...