AVON

poniedziałek, 20 maja 2013

NOTD: buduarowy róż


Dziś na pazurki nałożyłam lakier L'Oreal który zakupiłam jakiś czas temu. Odcień 204. Boudoir Rose to piękny brudny róż o kremowym wykończeniu i dobrym kryciu.




Lakier niestety długo schnie, w dodatku na dwóch paznokciach pojawiły mi się pęcherzyki powietrza, bardzo nieestetycznie to wygląda. Gdybym zapłaciła za ten produkt regularną cenę 20 PLN to bym się wkurzyła, za 9,90 PLN mogę poeksperymentować :) Dokonam poprawek i mam nadzieję że więcej niespodzianek nie będzie.


A tu porównanie z Oleskowym różem:


Lubicie takie odcienie? :)

Carla

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie brudne róże na paznokciach :) Szkoda, że ten lakier jest taki problematyczny, bo może bym się na niego skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma ładny, ale na paznokciu jednak nie wygląda ładnie. a ile razy nim malowałaś paznokcie? Może było zbyt ciepło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie malowałam w warunkach i w sposób taki jak zawsze, nałożyłam dwie warstwy. Chyba po prostu ten lakier jest nie dla mnie :)

      Usuń
  3. Kolor super, ale liczy się jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny odcień, nie mam nic podobnego :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...