AVON

niedziela, 25 marca 2012

B-Day Gifts

W ten weekend świętowałam swoje urodziny :)
Dziś pokażę wam prezenty ale wybrałam tylko te związane z tematyką bloga.
Jest ich tylko 2 ale jestem z nich bardzo zadowolona.

Pierwszy to zestaw z Sephory.
Kokosowy płyn do kąpieli, balsam do ciała z tej samej linii i serduszka do kąpieli.
Wszystko znajduje się w wanience, którą wykorzystam do przechowywania moich łazienkowych mazideł :).


Drugi gift zamknięty był w słodkim pudełeczku.


A w środku moim oczom ukazał się...


Prześliczny naszyjnik :)


Osoby, które wręczyły mi te podarunki dobrze mnie znają i wiedzą co lubię :) - słodkie zapachy i biżuterię w stylu retro.
Tegoroczne urodziny zaliczam do bardzo udanych.

Pozdrawiam
Carla
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...