AVON

wtorek, 6 marca 2012

Ulubieńcy Lutego

Oto moi ulubieńcy minionego miesiąca:





* Advanced Night Repair, Eye Recovery Complex, Estee Lauder
* Dramatically Different Moisturizing Gel, Clinique
* Ultimate Colour, 050 Princess Peach, Catrice
* Liquid highlighter Crystalliced, Essence
* Cukrowy peeling do ciała, Perfecta
* Podwójny róż do policzków, 050 Apricot Smoothie, Catrice
* Błyszczyk Stay with me, 02 My Favorite Milkshake, Essence 
* Gel eyeliner, 02 London Baby, Essence
* Baza pod cienie, ARTDECO





Pozdrawiam
Carla

5 komentarzy:

  1. Essence - błyszczyk,eyeliner i rozświetlacz są MEGA! poluję na promocyjkę tego rózu z catrice bo mam na niego MEGA chrapkę:)o pomadce nie wspomnę:)Powiedz mi Kochana jeszcze ile kosztuje baza z ArtDeco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazę z ArtDeco kupiłam w Sephorze za ok. 36 zł, niestety nie wiem czy była to promocja czy cena regularna.Jedno jest pewne - warta jest swojej ceny. Róż i pomadka są przepiękne więc mam nadzieję że uda Ci się je dorwać w dobrej cenie :)

      Usuń
  2. Aww, uwielbiam takie odcienie, szczególnie cieplutką brzoskwinię :)

    Zapraszam do obserwowania. Im więcej Was będzie, tym szybciej konkursik ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś peeling z Perfecty bo w rossmanie nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling znajdziesz w Naturze, byłam tam ostatnio i stało kilka sztuk :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...