AVON

poniedziałek, 12 marca 2012

Miss Sporty ET VOILA!

Będąc w drogerii praktycznie nigdy nie zatrzymywałam się przy szafie Miss Sporty. Nic tam nie przykuwało mojej uwagi. Jednak ostatnio przechadzając się przy kolorówce w Rossmannie wpadł mi w oko lakier z tej firmy z serii Et Voila!
Urzekł mnie piękny pastelowy, brzoskwiniowy odcień. Lakier fajnie się rozprowadza i dobrze kryje ( 2 warstwy). Cena niewygórowana: 5,49 zł.

Jeśli chodzi o trwałość to ciężko mi coś napisać ze względu na to że Bozia dała mi pazurki na których każdy lakier trzyma się min. 7 dni i musi być totalnym bublem żeby odprysnąć wcześniej.

Także ja jak najbardziej polecam ten fajny wiosenny pastel. Jutro lecę po miętę z tej samej serii ^^  





 Pozdrawiam ♥
Carla

2 komentarze:

  1. o jaaa! 7 dni:)
    To dziękuj Bozi bardzo:)
    Totalnie mój kolor, kocham wszystko co brzozkwinkowe!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękowałam już wiele razy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...