AVON

sobota, 3 marca 2012

Haul na dobry początek / Catrice + Essence

Piątek był dniem spędzonym w biegu ale mijając Drogerię Naturę nie mogłam się oprzeć by nie zajrzeć ''na minutkę''. I dobrze zrobiłam bo akurat została wyłożona nowa limitowanka Catrice Hidden World :)
Skusiłam się na trzy produkty: lakier, cień w musie i bazę.


Z trzech dostępnych kolorów cieni wybrałam odcień C01 Wood You Follow Me? Cień ma przyjemną konsystencję musu i na skórze daje delikatny efekt. Jeszcze go nie używałam ( jedynie swatch) więc nie nie wiem jak jest z trwałością.



Lakier, który wybrałam C02 Walk On Air jest w ślicznym wiosennym łososiowym kolorze. Posiada małe drobinki lecz dają one subtelny efekt na paznokciach i są prawie niewidoczne co bardzo mi odpowiada. Jedyną jego wadą jest niezbyt mocne krycie - dopiero 3-4 warstwy dają zadowalający efekt.


I na koniec baza rozświetlająca pod makijaż:



Ponadto zakupiłam jeszcze dwie rzeczy: szminkę Catrice Ultimate Colour 010 (przepiękny nudziak) i lakier nawierzchniowy Essence 02 Circus Confetti ( używam go na jednym lub dwóch paznokciach na pastelowym lakierze bazowym).

I to całe moje zakupy. Nie mogę się już doczekać wypróbowania wszystkich tych wspaniałości :)

Pozdrawiam !
Carla


2 komentarze:

  1. wiosenne zakupki :), ten lakier z essence z drobinkami mnie za intrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie lakier i rozświetlacz z Catrice;

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...