AVON

czwartek, 5 kwietnia 2012

Moje odkrycie: Golden Rose Silky Touch Matte Eyeshadows


Dziś podzielę się z wami moim ostatnim odkryciem, chodzi o matowe cienie marki Golden Rose.
Firma Golden Rose jest obecna na polskim rynku od 2003 r. lecz do tej pory używałam od nich tylko lakierów. W tym miesiącu sięgnęłam po cienie i jestem nimi mile zaskoczona.

Opis producenta:
Cienie Silky Touch mają jedwabistą i wyjątkowo miękką konsystencję, która pozwala łatwo rozprowadzać je na powiekach i tonować w zależności od efektu, jaki chcemy uzyskać.
Silky Touch nie osypują się, nie odkładają w załamaniach powiek i wyjątkowo długo utrzymują się we właściwym miejscu.
Pigmenty zastosowane w cieniach Silky Touch gwarantują intensywny i głęboki kolor, który przez cały dzień nie straci nic ze swojego blasku.
Unikalna technologia i receptura sprawia, że cienie Silky Touch chronią skórę powiek przed zanieczyszczeniami, działaniem wolnych rodników i promieniowaniem UV. Są również bezpieczne - z ich zalet bez obaw mogą korzystać właścicielki wrażliwych, skłonnych do podrażnień oczu i panie noszące szkła kontaktowe.

Kupiłam dwa odcienie 203 i 204. Oba kolory są przepiękne i dobrze napigmentowane. Używam pod nie bazy Artdeco i trzymają się cały dzień aż do demakijażu. Dodatkowym plusem jest solidne opakowanie z prostym designem. 
Cena ok. 7 pln za 2,5 g.
Ważność: 24 miesiące 
Dostępność: drogerie Uroda i sklepy internetowe

Póki co minusów nie widzę dlatego nazwalam je moim odkryciem :)




Swatch:

Te cienie sprawiły, że na pewno sięgnę po inne produkty tej marki i mam nadzieję, że również mnie nie zawiodą.

Pełna paleta kolorów:
Źródło: strona producenta

  
Podobają wam się te cienie? Sięgniecie po któryś z odcieni? :)

Pozdrawiam
Carla 

7 komentarzy:

  1. Muszę jakoś zdobyć kilka tych cieni z GD i je przetestować:))

    OdpowiedzUsuń
  2. W Warszawie mają chyba sklep stacjonarny więc przy okazji nie omieszkam "pomacać". a jak z aplikacją? nie osypuja się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się osypują to minimalnie, sama jestem w szoku że za taką cenę taka fajna jakość :)

      Usuń
  3. nie miałam cieni bo nie mam do nich dostępu, bardzo lubię ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne :D chociaż nie przepadam jakoś za pojedynczymi cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne cienie. Ja tylko pojedyncze cienie uznaję i posiadam odcienie: 202, 204 i 208. Polecam. Dobra jakość za niską cenę i wydajne ☺

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...