AVON

środa, 11 kwietnia 2012

Mały Haul Kosmetyczny

Hej
Dziś mini haul kosmetyczny z ostatnich dwóch dni. Są to tylko cztery produkty ale jestem bardzo zadowolona że udało mi się je kupić ( i to w przystępnych cenach).

1. Farouk Systems, Biosilk, szampon wygładzający włosy
Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować ale za promocyjną cenę 8,90 PLN/50ml w Rossmannie pomyślałam ''czemu nie'' :)
2. Farouk Systems, Biosilk, jedwabna odżywka do włosów
Znany wszystkim jedwab do włosów, cena w Rossmannie 3,90 PLN/15ml



3. Olay, Emulsja odżywczo-nawilżająca na dzień do skóry tłustej i mieszanej
To już moje drugie opakowanie, bardzo lubię ten krem, świetnie sprawdza się pod makijaż.
Cena 19,90 PLN/100ml


4. Estee Lauder, Podkład Double Wear Light
W perfumeriach Douglas jest świetna promocja na ten podkład. Za 15ml (czyli połowę pełnowymiarowego produktu) zapłacimy 39 PLN. Jest to bardzo dobry deal gdyż 30 ml kosztuje ok 160 PLN.
Jest to lżejsza wersja podkładu Double Wear, zachowam ją sobie na lato. Niestety jest tylko jeden jasny odcień ale jest dość uniwersalny i większości będzie pasować. 
Promocja trwa do wyczerpania zapasów czyli w moim mieście, z tego co widziałam, już niedługo się skończy.




W Douglasie otrzymałam też próbkę perfum Guerlain - Shalimar. Zapach nie przypadł mi jednak do gustu, zbyt mocny nawet dla mnie miłośniczki mocnych, ciężkich perfum.

Pozdrawiam ♥
Carla

5 komentarzy:

  1. Podładzik dobrze kryje???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to podkład kryjący :)Ma krycie od lekkiego do średniego.

      Usuń
  2. swietne zakupy juz od dawna pragne wyprobowac double wear EL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio właśnie jak byłam w Rossmannie to patrzyłam na ten jedwab z Biosilk-a ale jednak nie wzięłem nie wiem dlaczego. Używałaś już ? Jak się sprawuje ? :)
    Zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wygładza więc moje włosy ''lubią to'' :) mimo że skład nie jest idealny.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...