AVON

piątek, 13 kwietnia 2012

LALIQUE Le Parfum ♥


 Mam kilka ulubionych perfum ale te są wyjątkowe. Spodobały mi się od pierwszego ''powąchania'' :) i tak już zostało. Mam je prawie rok.


Nuta głowy: bergamotka, liść laurowy, czerwony pieprz
Nuta serca: jaśmin, heliotrop, migdały, kminek
Nuta bazy: wanilia*, drzewo sandałowe, piżmo
* to co Karola kocha najbardziej

 Zapach jest bardzo elegancki, kobiecy rzekłabym zmysłowy. Idealny na wieczór ale ja dobrze się z nim czuję także w ciągu dnia ( jestem hardkorem). Długo szukałam idealnych perfum, najbliżej ideału był Hypnose Lancome ale gdy odkryłam ten wiedziałam już że to jest to :)
 Lalique swoje zapachy zamyka w pięknych flakonach.  Flakon Le Parfum jest masywny,szklany ozdobiony frędzelkami - Art Deco z orientalnym akcentem.


Moja woda kojarzy mi się z luksusem i nie ma w tym ani trochę przesady.
Dlaczego?
Naturalnie chodzi przede wszystkim o cenę: 305 zł / EdP 50 ml, 442 zł / EdP 100 ml
2205 zł / Parfum 15 ml 
Nie znajdziemy go w każdej perfumerii.W stacjonarnej sprzedaży widziałam go w Douglasie ale tylko w wersji 15 ml. Dostępny jest tylko w wybranych perfumeriach na terenie kraju (Beauty Boutique, Quality, Styl).
Pozostaje internet.

Jeśli będziecie miały okazję wypróbujcie. Zapach jest bardzo trwały. Czujecie go cały dzień a na ubraniu trzyma się dopóki go nie upierzecie :)

Na koniec ciekawostka. Le Parfum możecie też kupić w wersji ''na bogato'' w kryształowym, pięknie zdobionym flakonie. Gdy zdarzy mi się wyjść za mąż za rosyjskiego milionera  to będzie mój  pierwszy zakup :)




Pozdrawiam ♥
Carla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...