AVON

sobota, 2 czerwca 2012

Mój podręczny beauty kit


Z cyklu: co zawsze noszę w torebce (jeśli się zmieści) :)
Prawie zawsze mam przy sobie swój podręczny '' beauty kit''
Kosmetyczka wygląda niepozornie ale jest bardzo pakowna o czym sami się przekonacie.
A więc jakie kosmetyki mam (prawie) zawsze przy sobie?

1. Szminki:
- różowa ( lub czerwona)
- nude
Ostatnio jestem bardziej szminkowa niż błyszczykowa chociaż zebrała mi się dosyć pokaźna kolekcja tych drugich i powinnam zacząć je zużywać...
Rimmel Lasting Finish By Kate nr 16, Catrice Ultimate Colour 190 

2. Korektor
Kryje drobne ( bardzo drobne) niedoskonałości.
Synergen Vanilla 01
4. Puder i róż

MIYO Peach No 01, Synergen  01

5. Mazidła:
kremy do rąk i stóp z ostatniego Glossyboxa i nawilżający żel-krem do twarzy.

6. Zapach:
Próbka perfum obowiązkowo musi być :) Obecnie jest to Lancome Tresor in Love, którym jestem zauroczona i chyba go sobie sprezentuję.


7. Akcesoria:
Pędzelek do różu i lusterko.



Po co mi to wszystko? :) Lubię mieć wszystko pod kontrolą ( makijaż w szczególności)
Jedyne czego nie noszę w podręcznej kosmetyczce to cienie i eyeliner. Używam bazy do powiek więc makijaż oczu trzyma się do demakijażu i nie wymaga poprawek.



Pozdrawiam
Carla

1 komentarz:

  1. Ja zazwyczaj potrzebuje troszke wiecej rzeczy ;)
    Teraz wyjezdzajac na tydzien potrzebowalam druga torbe podrozna na kosmeyki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...