AVON

wtorek, 19 czerwca 2012

Ekstremalne 'Denko Inaczej': błyszczyki


Spodobało mi się inne spojrzenie na projekt denko podpatrzone na kilku blogach.
O co chodzi?
W ''zwykłym'' projekcie Denko pokazujemy opakowania po kosmetykach które udało nam się zużyć zaś w Denko 'inaczej' prezentujemy produkty w których opakowaniach mamy zamiar w najbliższym czasie zobaczyć puste dno :)

Idea ta tak mi przypadła do gustu że od razu rzuciłam się na poziom 'hard' czyli błyszczyki.
Nie wiem jak jest z tym u was ale mnie zużywanie tych kosmetyków idzie bardzo mozolnie.
Do zużycia mam ok 110 ml produktu  !

Byłoby tego więcej ale kilka sztuk musiało trafić do kosza ze względu na upływający termin ważności.

W tym pudełeczku trzymam swoje błyszczyki. Trafiło już ono z dna kuferka na sam wierzch :)

Empik, 4,90 PLN

Do zużycia są m.in.:






Będzie ciężko, już tęsknym wzrokiem patrzę na moje ukochane szminki.
Trzeba jednak godnie znieść skutki swojego zakupoholizmu :)

Carla

5 komentarzy:

  1. Ja chyba też muszę sie zabrać za opróżnianie sekcji błyszczykowo- pomadkowej. Zaczynają mi się wysypywać z każdego zakątka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawzięłam i mam nadzieję mi się uda :)

      Usuń
  2. Proszę o podanie nazw i kolorów.... szczególnie interesuje mnie ten z Bell? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, szacun, faktycznie od razu z grubej rury;) ja też powinnam zdenkować moje błyszczyki :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...