AVON

piątek, 22 czerwca 2012

Haul: LE „Revoltaire” by CATRICE


Szczęście dziś się do mnie uśmiechnęło, przy mnie panie z Natury rozpakowywały nowe limitowanki Catrce i Essence. Obok oferty tej drugiej przeszłam obojętnie zaś jeśli chodzi o Catrice - musiałam coś wziąć :)

Róż i matową szminkę od razu wrzuciłam do koszyka zaś jeśli chodzi o cienie, przyznaję, poleciałam na opakowanie chociaż je też z przyjemnością przetasuję.





Odcień C01 Colour Bomb



Paletka cieni 19,90 PLN
Pomadka do ust 17,90 PLN
Róż 14,90 PLN



Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów.
Swatche i makijaż wkrótce :)

Carla

16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa różu i cieni, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro pędzę do Natury!! :) Róż istne marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro przekonam się jak wygląda na policzkach :)

      Usuń
  3. Cienie sa w świetnym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. róż i pomadka muszą być moje :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo też to bym chciała <3 super kosmetyki:) ja niestety teraz nie kupie, bo w uk jestem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz tam za to dostęp do wielu innych, niedostępnych tutaj fajnych marek ;)

      Usuń
  6. Muszę znów zrobić najazd na Naturę bo wszystko wygląda super :-) Dzięki za komentarz. Ja już obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie paletki boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka piękne ma opakowanie i kolory super,róż chyba musze sie skusić ładny kolor.A co do różu z joko to ok ale to dla mnie bardziej rozświetlacz niż róż,jest jaśniutki różowy.Pozdrawiam buźka;

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...