AVON

środa, 9 maja 2012

ISANA: 3 x NIE

 

Isana to popularna rossmannowska marka, której produkty kupimy w bardzo przystępnych cenach. Na fali entuzjastycznych opinii na YouTube jak i na blogach kupiłam trzy kosmetyki.

1.  Olejek pod prysznic



Producent:
Olejek pod prysznic z dodatkiem olejku sojowego i słonecznikowego jest idealny do codziennego oczyszczania skóry suchej i podrażnionej. Zawartość pantenolu i witaminy E chroni przed wysuszeniem oraz sprawia, że staje się ona gładka i delikatna. Bez dodatku mydła.

Moja opinia:
Jest to najbardziej śmierdzący kosmetyk jaki miałam nieprzyjemność używać. Nie ma w tym stwierdzeniu ani trochę przesady. Gdyby nawet robił to co obiecuje producent (a nie robi) i był rozdawany za darmo to i tak nie mogłabym się przemóc by go używać. Nie wysusza ale też nie nawilża na tyle bym nie musiała używać potem balsamu. Muszę go jakoś wykończyć więc będę go używać podczas kataru :)

Skład: Glycine Soja, Mipa Laureth Sulfate, Laureth-4, Hellianthus Annuus, Parfum, BHT, Panthenol, Tocopheryl Acetate

Cena: ok. 6zł / 200ml 

2. Masło do ciała 'Orzech włoski i mleko'

Producent:
Masło do ciała Isana z masłem shea, z olejem z orzecha włoskiego i białkami mleka dostarcza skórze bogatej pielęgnacji, która sprawia, że staje się ona odczuwalnie delikatna i sprężysta.
Gliceryna i wosk pszczeli czynią skórę gładką i zadbaną. Masło do ciała dostarcza jej wartościowych, pielęgnujących lipidów - bogatej, rozpieszczającej pielęgnacji na zimne pory roku.
Odpowiednie pH przyjazne dla skóry - tolerancja potwierdzona dermatologicznie.

Moja opinia:
Atuty tego kosmetyku to przyjemny zapach i bardzo niska cena. I tyle.Minusem jest zbita, tępo się rozsmarowująca na skórze konsystencja. Przypuszczam że jest to 'zasługa' wosku pszczelego. Uczucie nawilżenia nie trwa zbyt długo. Ale to jeszcze nic. Na skórze pozostaje film który po pewnym czasie roluje się i zbiera w grudki. Wygląda to obrzydliwie. Spróbuję go wykorzystać na stopy.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Stearic Acid,Glycine Soya Oil, Hydrogenated Castor Oilm Cera ALba, Junglas Regia Seed Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Parfum, Xanthan Gum, Lactis Proteinum, Ethylhexylglycerin, Tetrastodium Imnodisuccinate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hexyl Cinnamal, Lecithin, Tocopherol, Limonene, Glyceryl Stearate, Ascorbyl Palmitate, Methylisothiazoline, Glyceryl Oleate, Disodium Phosphate, Sodium Hydroxide, Potassium Phosphate, Kinalool, Citric Acid, Buthylphenyl, Methylpropional, Citral, Coumarin
 
Cena: 4,50zł / 200ml


3. Peeling 'Biała czekolada i wanilia'

Producent:
Peeling pod prysznic Isana oczyszcza głęboko pory skóry i otacza ją kremowym zapachem białej czekolady i wanilii. Drobne ziarenka peelingu delikatnie uwalniają skórę od zanieczyszczeń obumarłego naskórka. Dzięki temu skóra wygląda lepiej i promienieje.  

Moja opinia:
To nie jest peeling a kremowy żel pod prysznic z nielicznymi drobinkami. Nie czuję się tym specjalnie zawiedziona bo nie dlatego ten produkt kupiłam. Powodem był zapach, w drogerii i przez pierwsze dwa użycia piękny,słodki. Przy następnym otwarciu wieczka czuć było czystą chemię. Wielka szkoda bo połączenie zapachu białej czekolady i wanilii to świetny pomysł. Używam tego kosmetyku gdy ten ma dobry dzień czyli nie śmierdzi aż tak chemią i gdzieś tam lekko przebija zapach czekolady.

Skład: Aqua, Glycerin, silica, Betaine, Caprylic/Capric Triglyceride, Polysorbate-20, Phenoxyethanol, Carbomer, parfum, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Caprylyl Glycol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Iminodisuccinate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, CI 16035, CI 19140, CI 77891 (18.02.2012)

Cena: 5,49zł / 200ml

Daruję sobie zakup innych produktów Isany. Nie przekonają mnie nawet puste półki i entuzjastyczne pianie. Zdecydowanie wolę dopłacić dosłownie kilka złotych i kupić sobie sprawdzony kosmetyk z Alterry ( również Rossmannowskiej marki).
Może miałam pecha, może trafiłam na felerne egzemplarze. Może. Isana miała 3 szanse, nie wyszło.
Nigdy więcej.

Pozdrawiam ♥
Carla

6 komentarzy:

  1. Aż tak źle z tym olejem ,że śmierdzi? Dobrze ,że jeszcze go nie kupiłam.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie zamierzałam kupić masło do ciała :/ Mam dość suchą skórę więc potrzebuję czegoś bardziej nawilżającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna wiadomo, że Isana jest beznadziejna. Cena adekwatna do jakości. Lepiej kupić najpierw jeden produkt na spróbę niż tracić pieniądze. Chociaż skład olejek ma krótki, a to chyba dobrze, ale trzebaby go rozpracować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno takich głupot nie czytałam... Isana - świetne kosmetyki dla szukających JAKOŚCI za rozsądną cenę! Olejek Isany = olejek Nivea...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do swojego zdania, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A JA TEN PEELING BARDZO LUBIE,TAK JA NAPISALAS KAZDY MA PRAWO DO SWOJEGO ZDANIA,PRZECIEZ NIE WSZYSTKIM MUSZA KOSMETYKI Z ISANY ODPOWIADAC.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...