AVON

środa, 16 maja 2012

Róż Dancing Nymph, Catrice LE Nymphelia

Wreszcie do lokalnej Drogerii Natura dotarły nowe limitowanki z Catrice ( Nymphelia) i Essence ( Marble Mania). Słowo '' nowe'' powinnam wziąć w cudzysłów gdyż w Niemczech te limitki pojawiły się na przełomie lutego i marca.  W dodatku żadna z nich mnie specjalnie nie zachwyciła.
Skupmy się na kolekcji Catrice.
Większość produktów weszło już do stałego asortymentu .


Skusiłam się na mozaikowy, wypiekany róż  Unbeleaf‘able Blush w odcieniu 01 Dancing Nymphs


Zamknięty w poręcznym opakowaniu  kosmetyk ma piękny ciepły kolor z brzoskwiniowymi tonami. Kolor w opakowaniu może wystraszyć ale wbrew pozorom nie jest ceglasty. Na twarzy daje ładny opalony efekt o lekko satynowym wykończeniu. Moim zdaniem dobrze się sprawdzi także w roli bronzera. Idealny do jasnych cer o chłodnym odcieniu czyli dla na słowianek :)


Kosmetyk jest trwały, utrzymał się na mojej twarzy cały dzień. Nie pyli się i nie robi plam, kolor zaś można stopniować. 
Jestem zadowolona z zakupu, zwłaszcza że nie udało mi się nic kupić z kolorówkowej oferty Lidla. 


Nymphelia nie zrobiła na mnie wrażenia - motyw nimf fajny ale zielenie to nie moje kolory.
Mimo to bardzo lubię edycje limitowane i z niecierpliwością czekam na kolejne :)

Wiosenny look by Catrice
Pozdrawiam ♥
Carla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...