AVON

wtorek, 17 lipca 2012

Essence: Soft Touch Eyeshadows / LE A New League


Ech.. dziś zdecydowanie nie jest mój dzień. Wszystko idzie nie tak.
Ale w takich chwilach przekonuję się jaką radość daje mi blogowanie. Od razu zapominam o problemach dlatego spodziewajcie się że w blogosferze zostanę na dłużej :)

A co na tapecie dziś?
Cienie w kremie z Essencowej limitki A New League.
Nigdy nie byłam fanką kosmetyków w tej formie ( w sumie nadal nie jestem). Mam opadające powieki więc kremowe cienie szybko zbierają się mi w załamaniu.
Te z limitki Essence kosztują 7,90 PLN więc skusiłam się na cień w odcieniu 03 Oh De Prep czyli ten najciemniejszy. Po kilku użyciach zdecydowałam się także na drugi odcień - 01 My Caddy In The Wind.

Opakowanie:
W solidnie wykonanym słoiczku dostajemy 5g kosmetyku.

Termin ważności:
6 miesięcy od otwarcia.
Dla mnie to minus bo nie zdążę w pół roku zużyć tego mazidełka a bardzo nie lubię jak coś się marnuje.


Trwałość:
Rewelacyjna. Produkt ładnie się rozprowadza na skórze po czym zasycha i jest nie do ruszenia. Do dzisiaj jestem pod wrażeniem gdyż muszę się przyznać że nie spodziewałam się tego ( sam produkt kupiłam z czystego zakupoholizmu i bez większego entuzjazmu).
Używam go samego lub jako bazę pod inne cienie.
Jaśniejszy odcień jedzie ze mną na wakacje :)

Cena:
7,90 PLN

Dostępność:
Drogerie Rossmann


Pozytywnie zaskoczona tymi produktami nie kończę swojej przygody z kremowymi cieniami :) 
Moje opinie o innych tego typu kosmetykach już wkrótce.

Carla

11 komentarzy:

  1. mam dwa ale jeden ten srebrny i ten jaśniejszy i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam upolować trzeci kolor który Ty posiadasz ale się nie udało

      Usuń
  2. oooo obydwa są fajne i ładne :) w moim guście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obydwa odcienie są uniwersalne, pasują prawie każdemu :)

      Usuń
  3. Moje kolory ,pięknie sie mienią ,musze sie im przzyjrzeć w rossmanie,pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązy i beże rządzą :) leć leć może jeszcze są

      Usuń
  4. Mam 02 ale chętnie skusiłabym się jeszcze na 01 i 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podobał brąz, ale na szczęście nie uległam... :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o nich słyszałam, są fantastyczne i muszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...